maanantai 28. helmikuuta 2011

Facebook ja brunetiksi muuttunut blondi.

Olen ollut Facebookissa ehkä reilut puoli vuotta. Olin todella pitkään facebookvastainen. Sitten yhtenä iltana liityin. Minulla on suunnilleen 385 facebookkaveria. Ainakin 97 % ovat oikeasti tuttuja, jotka olen joskus tavannut ja muutaman sanankin vaihtanut. Olen päivittänyt statusta noin kerran päivässä. Seuraillut kuulumisia aina kun ollut joku pieni tauko. Olen odottanut vaimoa tai lapsia  autossa, niin kulutan aikaa katselemalla mitä muut puuhaa. 

Kun siirryin tänne koe-erakoksi päivitin statukseksi - Piilossa maailmalta- . Tämän jälkeen en ole vilkaissutkaan naamakirjaan. Minulla on sekä puhelimessa( joka muten on tällä hetkellä enemmän musiikkisoitin), että tässä tietokoneessa helppo mahdollisuus päästä katsomaan, mutta olen kevyesti voinut hillitä itseni. Ajattelin, että vaikeaa on olla erakkona 385 kaverin kanssa. 

Ilmeisesti myös tämä maailmalta pako on aiheuttanut sen, että puhelin ei soi kovinkaan paljon. Ehkä kerran päivässä. Pääasiassa puhelin onkin äänettömällä ja lojuu jossakin pöydällä. Vastaajassa on epämääräinen viesti, joka kehottaa lähestymään mieluiten tekstiviestillä. Kiitos siitä. Puhelimen sointi on edelleen joka kerta verenpainetta nostava ääni. Kyllä erakoilla ennen vanhaan oli paljon helpompaa. 

Tällä hetkellä kotona oleva tyttäremme kertoi puuhelimessa, että suihkusta tuli ruskeaa vettä. Hän oli käynyt saunan suihkussa ja oli huomannut värin vasta kunnolla suihkuteltuaan. Onkohan blondi tyttäreni nyt ruskeaverikkö? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti